Aliş Makina

Marka algısını güçlendirerek yeni iş ortaklıkları kazandırmak

Siteyi Canlı İncele

Problem

Aliş Makina ile yarım kalmış web sitelerini iyileştirmek için çalışmaya başladık. Ancak görsel kimliğin marka kişiliğiyle tutarsızlığı ve logonun basılı materyallere uygulanmasının zorluğu projenin çerçevesini büyüttü. Proje firması olarak spesifik bir ürün gamına sahip olmamaları ve gizlilik anlaşmaları nedeniyle hizmetleri ve servisleri anlatmakta güçlük çektik.

Çözüm

Markanın pazarlama hedeflerini ve ihtiyaçlarını analiz ederek daha modern ve minimal bir görsel kimlik yarattık. Eski ve uygulaması zor olan logoyu okunurluluğunu kolaylaştırarak yeniledik. Yeni renk paletinde firmanın makine, konveyör ve otomasyon projelerine uygun olarak gri ve sarı kullandık. Yeni logo ve görsel kimlik, web sitesi ve diğer basılı/dijital mecralara uygulandı. Projeye göre değiştiği için sabit olmayan ve gizlilik nedeniyle detayların paylaşılamadığı hizmet ve servisleri anlatma sorununu, ürettikleri konveyör tiplerine ve otomasyon çeşitlerine göre içerik hazırlayarak çözdük.